۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۸:۴۶

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

طرح «انصار»ویژه سربازان فراری در سپاه استان سمنان اجرایی شد 

طرح «انصار»ویژه سربازان فراری در سپاه استان سمنان اجرایی شد 

سمنان- مسئول نیروی انسانی سپاه قائم استان سمنان از اجرای طرح انصار ویژه سربازانی که بالای هشت سال از سربازی متواری شده‌اند، در این استان خبر داد.

سرهنگ سیف الله نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه طرحی با موضوع تعیین تکلیف سربازانی که بالای هشت سال از سربازی متواری شده‌اند، در دست اجرا است، تاکید کرد: این طرح تنها در مجموعه سپاه پاسداران در دست اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه این طرح انصار نام دارد، افزود: هدف از این طرح دست گیری از افرادی است که از خدمت متواری شده‌اند تا کمکی به آنها شود و نسبت به انجام خدمت سربازی اقدام کنند.

مسئول نیروی انسانی سپاه قائم استان سمنان با بیان اینکه در این طرح سربازانی که بالای هشت سال از سربازی فرار کرده‌اند از سوی سپاه دعوت به کار می‌شوند، ابراز کرد: این افراد می‌توانند به نیروی انسانی نواحی و یا فرماندهی سپاه مراجعه کنند تا مشمول طرح شوند.

نصیری با بیان اینکه در این طرح حتی شش ماه کسری خدمت جبهه‌ای والدین هم لحاظ می‌شود، تاکید کرد: شش ماه کسری خدمت بسیج هم به این افراد مشمول تعلق خواهد گرفت در صورتی که داشته باشند و همه اینها کمک می‌کند که این افراد نسبت به تعیین تکلیف سربازی خود اقدام کنند.

وی از کسری دو ماهه افراد متأهل در این طرح خبر داد و افزود: اگر افراد دارای فرزند باشند فرزند اول سه، فرزند دوم چهار، فرزند سوم پنج ماه کسری و اگر فرزند چهارم داشته باشند از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

کد خبر 6246764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha